Kun jij overzicht bewaren, goed coördineren en plannen? Hou je van organiseren en sta je graag voor anderen klaar? Heb jij oog voor wat klanten én collega’s belangrijk vinden en ben je administratief sterk? Dan ben jij de medewerker binnendienst die we zoeken!

Wat ga je doen?

In deze afwisselende combifunctie zorg je ervoor dat alles soepel verloopt binnen onze commerciële & facilitaire afdeling. Jij bent op ons kantoor in Zwolle het eerste aanspreekpunt en de coördinerende schakel die ervoor zorgt dat de processen op rolletjes lopen. Dit ga je onder andere doen:

Commercieel

  • Offerte-aanvragen oppakken, zelfstandig afhandelen of verdelen en het overzicht behouden.
  • Voortgang van offertes bewaken en documenteren, zodat alles goed vindbaar is.
  • Contact onderhouden met collega’s in de operatie en met klanten.
  • Werken met ons ticketing- en CRM-systeem.
  • Na een gunning zorg je voor een goede overdracht en begeleid je het contracteringsproces en de inrichting in ons ERP-systeem

Facilitair

  • Instellen, uitgeven en administratieve verwerking van laptops, tablets en mobiele telefoons
  • Vragen beantwoorden van gebruikers (bijv. als ze niet in kunnen loggen)
  • Ondersteunen bij het uitgeven van nieuwe accounts & de uitrol van Office365
  • Nieuwe leidinggevenden informeren over waarvoor ze bij de afdeling facilitair terecht kunnen

Wij zijn…

de meest persoonlijke schoonmaakclub van Nederland! Met een familiaire sfeer, waarin we naar elkaar omkijken en iedereen welkom is. Je kunt er op rekenen dat je terecht komt in een no-nonsense organisatie waar hard wordt gewerkt en er altijd ruimte is voor een grap of een persoonlijk gesprek. Deze combinatie zorgt ervoor dat wij altijd met een voldaan gevoel de werkdag afsluiten!

Ons team helpt je met plezier om de skills te ontwikkelen die je nog graag onder de knie wil krijgen. Andersom leren we ook heel graag van jou! Successen vieren we altijd samen en we stimuleren elkaar om talenten optimaal te benutten. Er is dan ook veel ruimte om je te ontwikkelen. Natuurlijk bieden we je een passend salaris (tussen €2720 en €3320) en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Dus, herken jij je hierin? Jij….

  • denkt commercieel en behoudt overzicht, ook in een dynamische werkomgeving
  • bent handig met Office en hebt bij voorkeur ervaring met een CRM-systeem.
  • werkt netjes en zorgt ervoor dat alles goed gedocumenteerd en georganiseerd is.
  • praat makkelijk, ziet werk liggen en werkt graag samen.

Word jij blij van deze vacature?

Stuur dan je motivatie door naar Alieke de Vries via a.de.vries@novon.nl. Wie weet nodigen wij je dan uit voor een kennismaking en een bak koffie. Zodra er een match gevonden is, sluiten we de vacature.