Formulieren

Kom je in dienst bij Novon, dan ontvang je meerdere reglementen. Voordat je aan het werk gaat, vragen we je om deze reglementen goed door te nemen. Dit zijn de meest actuele versies:

Loonbelastingverklaring
Ziekteverzuimreglement
Ziekmelding instructie
Bedrijfsreglement

Informatie over de schoonmaak-cao vind je via
https://www.ras.nl/wp-content/uploads/2020/01/CAO-2019-2021_WEB-versie3.pdf

Secundaire arbeidsvoorwaarden

Collectieve zorgverzekering

Als Novon Schoonmaak vinden wij het ontzettend belangrijk dat onze medewerkers goed verzekerd zijn voor hun zorgverzekering tegen een lage premie.

Daarnaast hebben wij speciaal voor onze medewerkers met zorgverzekeraars afspraken gemaakt, waardoor jij naast hoge kortingen op je zorgverzekering kunt profiteren van de beste voorwaarden.

Ben je nog niet verzekerd via Novon Schoonmaak?

Op https://novon.bedrijfsvergelijker.nl kun jij je huidige zorgverzekering vergelijken, je premie berekenen en heel eenvoudig overstappen. Uiteraard kies je zelf welke zorgverzekering het beste bij je past.

Ben je al via Novon Schoonmaak verzekerd bij één van deze verzekeraars?

Dan zit je goed. Je hebt de nieuwe premie en het vergoedingenoverzicht voor 2021 al van je verzekeraar ontvangen. Controleer wel goed of de zorgverzekering nog bij je past.

Uiteraard kunnen ook je familieleden profiteren van dit unieke aanbod. Vergelijken en afsluiten doe je tot en met 31 december 2020 via: https://novon.bedrijfsvergelijker.nl

Persoonlijk advies nodig of vragen? Bel of mail de zorgspecialisten van Vitalr via 0523 – 28 23 20 en info@vitalr.nl of vul onderstaand formulier in:

Digitale antwoordkaart deelname collectieve zorgverzekering

Uitleg loonbetaling

Loonstrook

Elke vier weken ontvang je loon. Via het online portal (https://novononline.nocore.nl/Account/Login of https://novonoostonline.nocore.nl/Account/Login) kan je je loonstrook ophalen. Een uitleg hoe dit online portal werkt vind je hier.
Op de bijbehorende loonstrook die je in het online portal op kunt halen staat onder meer hoeveel je hebt verdiend en hoeveel vakantiedagen je hebt opgespaard.

Uitbetaling

2020:
Periode 12 (week 45 t/m 48) – 4 december 2020
Periode 13 (week 49 t/m 52) – 1 januari 2021
Periode 14 (week 53) – 8 januari 2021

2021:
Periode 1 (week 1 t/m 4)  – 5 februari 2021
Periode 2 (week 5 t/m 8) – 5 maart 2021
Periode 3 (week 9 t/m 12)  – 2 april 2021
Periode 4 (week 13 t/m 16) – 30 april 2021
Periode 5 (week 17 t/m 20) – 28 mei 2021
Periode 6 (week 21 t/m 24) – 25 juni 2021
Periode 7 (week 25 t/m 28) – 23 juli 2021
Periode 8 (week 29 t/m 32) – 20 augustus 2021
Periode 9 (week 33 t/m 36) – 17 september 2021
Periode 10 (week 37 t/m 40) – 15 oktober 2021
Periode 11 (week 41 t/m 44) – 12 november 2021
Periode 12 (week 45 t/m 48) – 10 december 2021
Periode 13 (week 49 t/m 52) – 7 januari 2022

Vragen

Heb je vragen over je loon of loonstrook? Neem dan contact op met de afdeling Personeelszaken via 085 – 90 245 11.

Vakantie-aanvraag

Via dit formulier kun je jouw vakantieaanvraag indienen. Let op: wacht met het boeken van je vakantie totdat de leidinggevende de aanvraag heeft goedgekeurd.

Vakantie-aanvraag

  • Dit veld is voor validatie doeleinden en moet ongewijzigd blijven.

Openingstijden

Heb je een vraag of wil je een afspraak maken? Van maandag tot en met vrijdag zijn we van 8.00 tot 17.00 uur bereikbaar via 085-9024500. Loop je ergens tegenaan, dan kun je contact opnemen met je leidinggevende.